Časopis za pokrajino Posavje
20.10.2020
POSAVSKI OBZORNIK
novi
arhiv

Na ogled Konićeva monumentalna platna

Objavljeno: Sobota, 26.09.2020    Rubrika: KULTURA Redakcija
Galerija Bozidar Jakac Kostanjevica na Krki-Mitja Konic-Amor fati (1)

Na razstavi prevladujejo monumentalna platna.

Galerija Bozidar Jakac Kostanjevica na Krki-Mitja Konic-Amor fati (31)

Simonišek, Konić in direktor galerije Goran Milovanović na odprtju razstave

V Galeriji Božidar Jakac Kostanjevica na Krki so sinoči, 25. septembra, v razstavišču nekdanje samostanske cerkve odprli razstavo Mitje Konića »Amor Fati«. Kustos razstave, ki bo na ogled do 6. decembra, je dr. Robert Simonišek.

Mitja Konić, rojen v Slovenj Gradcu, je slikar mlajše generacije (letnik 1984). Zaključil je študij slikarstva na Akademiji za likovno umetnost v Ljubljani pod mentorstvom profesorjev Gustava Gnamuša in Jožefa Muhoviča. Leta 2012 je bil nagrajen z ugledno štipendijo za umetnike DAAD, v okviru katere je med leti 2012 in 2014 opravljal podiplomski mojstrski študij na Akademiji za likovno umetnost v Dresdnu. V Dresdnu je ostal še nekaj let po zaključku magistrskega študija, nato pa se je preselil v München.
 
Čeprav se je predstavil na številnih skupinskih razstavah po Sloveniji, je z razstavljanjem bolj prisoten in prepoznaven v tujini. Kot je povedal kustos razstave dr. Robert Simonišek, se osredotoča na filozofski in intelektualni odnos med človekom, naravo in stvarmi. Svojo kontemplativno govorico artikulira s formalnimi, semiotičnimi in pomenskimi elementi ter večino napora posveča sebi lastnim tipologijam. Na razstavi v nekdanji samostanski cerkvi prevladujejo monumentalna platna. Osrednji pojem njegovega razumevanja ustvarjalnosti je tokrat definiran že v naslovu (v prevodu Ljubezen do usode) in je hkrati vodilni motiv nekaterih del. Konić namreč vse dogajanje med sabo in platnom, med avtorefleksijo in zunanjo stvarnostjo, dojema kot usodo. »Konićeva platna v prepletu figuralnega in abstraktnega združujejo risarske in slikarske prvine, obenem pa razkrivajo kontrapunkt med ustvarjanjem iluzije gibanja in občutkom zamrznjenosti. Posamezna dela se v detajlih spogledujejo z minulimi umetnostnimi obdobji, kot so denimo aluzije na draperije renesančnih mojstrov ali na baročne angele,« je še poudaril Simonišek.
 
P. P.
« Nazaj na seznam