Časopis za pokrajino Posavje
15.10.2019
POSAVSKI OBZORNIK
novi
arhiv

Roman Blatnik razstavlja slikarsko-kiparski mix

Objavljeno: Petek, 06.09.2019    Rubrika: KULTURA Redakcija
Krsko_Poletni veceri v parku_Roman Blatnik_slikarsko kiparski mix06

Roman Blatnik razstavlja slike in malo plastiko.

V Dvorani v parku Krško se z drugo samostojno razstavo, naslovljeno »Slikarsko-kiparski mix« predstavlja krški ljubiteljski likovnik in kipar Roman Blatnik, član Društva likovnikov Krško OKO.

Odprtje razstave je bilo hkrati 7. poletni večer, ki jih skupaj prirejajo JSKD Območna izpostava Krško, Valvasorjeva knjižnica Krško in KS mesta Krško. Številne zbrane je uvodoma pozdravila vodja krške izpostave JSKD Tinka Vukič. Kot je povedala, je Blatnik, javnosti bolj znan kot dolgoletni rekreativno-tekmovalni športnik, »po duši umetnik in velik ljubitelj vsega lepega«.
Krsko_Poletni veceri v parku_Roman Blatnik_slikarsko kiparski mix38

Polna Dvorana v parku

S slikarstvom in kiparstvom se aktivneje ukvarja zadnjih osem let, najprej v okviru likovnih tečajev na Ljudski univerzi Krško, nato v okviru Društva likovnikov Krško OKO. Doslej je sodeloval na več kot 35 skupinskih razstavah, že dvakrat pa je prejel zlato priznanje na državni tematski razstavi v organizaciji JSKD. Po lanski kiparski razstavi Skulpturika se tokrat drugič predstavlja samostojno. Na ogled je postavil 14 slik in 20 kipcev male plastike, ki jih je ustvaril od leta 2013 do danes. »Moja dela prikazujejo idiliko, romantiko in pokrajino, večina jih je ustvarjenih v realističnem slogu, nekaj pa je tudi abstraktnih del,« je ocenil svoja dela.
 
Več o razstavi je povedala umetnostna zgodovinarka Klaudija Cigole. »Za dela Romana Blatnika lahko rečemo, da so prežeta z entuziazmom ter veliko željo po beleženju drobnih vsakodnevnih trenutkov, ki jih je pogosto najprej ujel v fotografski objektiv, nato pa prenesel na slikarsko platno ter jim vdahnil neminljivost. Avtor se največkrat odloča za realističen žanr upodabljanja, še posebej rad snov črpa iz narave in krajine, tako kot denimo pri delu Jutro v Krakovskem gozdu (ter Divja trta v jeseni). Nemalokrat pa njegovo pozornost privabi objekt v krajini, ki se kljub svoji impozantni prezenci nevsiljivo vseli v krajinsko idilo in zadiha skupaj z njo (NEK pred nevihto in Večerna zarja nad HEK). Pogosto slika tudi idilične partnerske in družinske motive, ki odražajo milino in spokojnost,« je dejala o njegovih slikah. O malih plastikah, največkrat narejene iz žgane gline, pa, da »svojo majhnost s pridom uporabljajo in gledalcu ponujajo neposrednejši dialog in intimnejšo percepcijo. Pri oblikovanju tovrstne plastike je za ustvarjanje intimne vezi z gledalcem pomembna tudi teža, velikost, toplina ali hladnost materiala ter mehkoba ali ostrost robov.«
 
Razstavo je odprla direktorica krške občinske uprave Melita Čopar, dogodek pa je glasbeno popestril mladi klarinetist Leon Drstvenšek, učenec Petra Gabriča na Glasbeni šoli Krško, ob klavirski spremljavi Martina Šušteršiča.
 
P. P.
« Nazaj na seznam