Zavarovalnica Triglav odprla območne enote; v DS Smith so zavezani podpori skupnosti
Naslednji sklop poslovnih novic iz posavskih podjetij namenjamo
Zavarovalnici Triglav in podjetju
DS Smith.Odprli so sedeže območnih enot
KRŠKO – V Zavarovalnici Triglav spremljajo aktualne razmere v povezavi z epidemijo koronavirusa in se jim skrbno prilagajajo. Ponovno so odprti sedeži območnih enot Zavarovalnice Triglav po vsej Sloveniji, tudi v Krškem ter predstavništva v Brežicah in Sevnici. Še naprej so strankam za urejanje vsega v zvezi z zavarovanji in povezanimi storitvami na voljo na daljavo. V odprtih poslovalnicah je vzpostavljen sistem dežurstev vsak delovni dan od 9. do 13. ure ter režim posameznega vstopa strank v prostore. V Triglavu ocenjujejo, da je tovrsten pristop nujen, da bi se v največji možni meri ohranjalo omejitve širjenje virusa preko osebnih stikov ter zagotovilo varnost in zdravje strank in zaposlenih. Velja tudi nov način prijave škodnih primerov. V ospredju je uporaba sodobnih elektronskih in telekomunikacijskih poti (prijava preko spletne strani, s pomočjo mobilne aplikacije Triglav Asistenca, po telefonu in elektronski pošti, ogled škode na vozilih na cenilnih mestih Zavarovalnice Triglav pa je možen le po predhodnem naročilu.
Zavezani podpori skupnosti
BRESTANICA - DS Smith, vodilni ponudnik trajnostnih embalažnih rešitev iz kartona, je podaril 2.300 škatel dobrodelnima organizacijama Anina zvezdica in Rdečemu križu Slovenije, s čimer so prispevali k razdelitvi paketov hrane in paketov nege slovenskim družinam v stiski. Poleg ključne vloge, ki jo ima DS Smith v dobavni verigi, je podjetje zavezano k podpori skupnosti, v kateri deluje.
Majda Androjna, generalna direktorica DS Smith Slovenija, je povedala: »V DS Smith se zavzemamo za pomoč lokalni skupnosti, bodisi z zagotavljanjem embalažnih rešitev za varno distribucijo nujnih dobrin bodisi z donacijami sredstev združenjem, ki podpirajo pobude skupnosti. Prepričani smo, da naša podpora prispeva k izgradnji boljše prihodnosti.« Kot del svoje globalne zaveze, da se odzove na zahteve, ki jih povzroča pandemija, je bila glavna naloga DS Smith zdravje in dobro počutje vseh zaposlenih. Podjetje je v tem težkem obdobju še naprej osredotočeno na podporo vseh svojih kupcev, zlasti tistih, ki nudijo osnovno blago, kot so hrana, medicinski pripomočki in higienski izdelki.