Časopis za pokrajino Posavje
17.10.2021
POSAVSKI OBZORNIK
novi
arhiv

​Minister Vrtovec v Sevnici napovedal obsežno obnovo železniške infrastrukture

Objavljeno: Sreda, 06.10.2021    Rubrika: NOVICE Redakcija
DSC_0549

Predstavnik podjetja Rafael, ki gradi nadvoz, minister Jernej Vrtovec in župan Srečko Ocvirk na gradbišču

Včeraj, 5. oktobra, sta bila na delovnem obisku v Sevnici minister za infrastrukturo Jernej Vrtovec in direktorica Direkcije Republike Slovenije za infrastrukturo Ljiljana Herga s sodelavci.

Najprej sta se v prostorih Komunale Sevnica srečala s predstavniki Občine Sevnica, sledil je ogled gradnje novega nadvoza čez trebanjsko progo v sklopu projekta Komunalno opremljanje v Poslovni coni Sevnica. Župan Srečko Ocvirk je ob tem pojasnil, da se je Občina Sevnica izgradnje nadvoza z navezavo na cesto Boštanj–Planina lotila z namenom, da omogoči lažji dostop do omenjene poslovne cone. 1,6 milijona evrov vreden projekt je sofinanciran s kohezijskimi sredstvi, zaključena pa bo predvidoma do septembra 2022.
DSC_0519

Govorili so predvsem o posodabljanju železniške infrastrukture ...

»Nujno je dobro sodelovanje z Direkcijo RS za infrastrukturo in usklajenost projektov izgradnje nadvoza in izgradnje krožišča na državni cesti Boštanj–Planina, smo v operativnem usklajevanju,« je poudaril župan. Nadvoz je sicer prvi izmed objektov v okviru urejanja železniške infrastrukture na območju Sevnice, od postaje, ki nima podhoda na peron, nivojskega prehoda pri Stillesu itd. Kot je povedal minister Jernej Vrtovec, je investicija v nadvoz zelo pomembna za mesto Sevnica in pretočnost prometa v njem, izpostavil je tudi pomen tega, da bo izvedena brez aneksov.
DSC_0520

... vključno z odpravljanjem nivojskih prehodov čez železniško progo.


 
POL MILIJARDE V OBNOVO TRASE DOBOVA-LJUBLJANA

Minister je izpostavil še nadaljnje investicije na področju železnic, predvsem obnovo sevniške železniške postaje, devete najbolj obljudene v Sloveniji, ki bo predvidoma vredna prek 20 milijonov evrov. V načrtu je tudi obnova železniške infrastrukture na trasi od Dobove proti Zidanemu Mostu in nato naprej proti Ljubljani, ki je ocenjena na skoraj pol milijarde evrov, pri čemer seveda računajo tudi na evropska sredstva. »Želimo res temeljito rekonstruirati to železniško povezavo in jo narediti bolj ekonomično in bolj priročno za ljudi. Ta trenutek imamo v uvidu predvsem obnovo postajališč, začenši s sevniško. Na ta način želimo izboljšati trajnostno mobilnost, da se bodo ljudje lažje odločali za prevoz z vlakom namesto z osebnim avtomobilom,« je dejal minister. »Veseli me, da je DRSI razpisala projektiranje za obnovo železniške postaje in da je ministrstvo celovito pristopilo k ureditvi celotne trase železniške proge Dobova–Ljubljana, kajti to je za naše potrebe izredno pomembna proga, tako v smislu potniškega prometa, kot tudi v smislu tovornega prometa, ki ga je vsako leto več in je moteč za naše okolje, saj so tovorni vlaki vsako leto težji in bolj hrupni. Šest kilometrov protihrupnih ograj, ki se načrtujejo v tem projektu, bo bistveno izboljšalo naše bivanjsko okolje,« je poudaril župan Ocvirk. Govorili so tudi o problematiki nivojskih prehodov čez železniško progo, ki jih je v sevniški občini kar devet in naj bi jih postopoma odpravljali.
 
NAJPREJ MOST NA LOGU, NATO OBNOVA OBSTOJEČEGA MOSTU

Tema pogovorov je bila tudi načrtovana gradnja mostu čez reko Savo na Logu, ki naj bi se začela z razpisom za izbor izvajalca v začetku leta 2022. Projektna dokumentacija je praktično zaključena in je v recenziji, v teku pa je že pridobivanje zemljišč. »Ta most mora biti zgrajen, preden pričnemo z obnovo obstoječega mostu med Sevnico in Boštanjem, saj je ta most nemogoče prenavljati pod delno zaporo, povsem nemogoče pa je, da bi ga zaradi prenove povsem zaprli za promet,« je menil Ocvirk. Glede na oceno terminskih načrtov naj bi gradnja mostu po izboru izvajalca trajala dve leti. Kot je dejal, so v pogovorih z ministrom izpostavili še nekatere druge projekte: cesto Loka–Račica, cesta Šentjanž–Glino, most na Podvinskem potoku, nadvoz na Blanci itd., ki so v pripravi. »Z ministrom smo želeli odpreti strateška vprašanja, ki močno vplivajo na prometno povezanost Sevnice s svetom, kar je bistveno za naš razvoj,« je še poudaril Ocvirk. Pri tem gre seveda predvsem za umeščanje tretje razvojne osi, kjer je minister poudaril, da bo njen del relacija od Trebnjega proti Sevnici. »Tretja razvojna os kot avtocesta čez 50 let za nas ni aktualna, za nas so aktualne rešitve v nekaj letih, ki bodo bistveno izboljšale našo prometno povezanost. Zato podpiramo usmeritev ministra, da je ključna cesta Sevnica–Trebnje, ki jo želi direkcija takoj posodabljati na posameznih kritičnih odsekih,« je zaključil Ocvirk.
 
P. P., foto: P. P. in Občina Sevnica

#povezujemoposavje
« Nazaj na seznam
»

ne spreglejte

23.10.2020 | Sporočilo

Z električnimi kolesi med vinograde

26.11.2020 | Redakcija

Ribe so lovile v vrečo iz jute

24.05.2019 | Sporočilo

60 let Ljudske univerze Krško