Časopis za pokrajino Posavje
21.09.2017
POSAVSKI OBZORNIK
novi
arhiv

V treh mesecih tri faze rekonstrukcije krških krožišč

Objavljeno: Petek, 01.09.2017    Rubrika: NOVICE    Ogledov: 2019Redakcija
Zapora-1.faza

1. faza obnove (z oranžno je označena zapora za promet)

Na Občini Krško je včeraj potekala predstavitev preusmeritev prometa na krškem mostu zaradi rekonstrukcije montažnih krožišč v trajna. Dela, ki bodo stekla v drugi polovici tega meseca, naj bi bi bila dokončana do konca letošnjega leta. Izvajala jih bo družba Kostak Krško in bodo razdeljena v tri faze, v skladu z njimi pa bodo vzpostavljene tudi zapore. V imenu Občine je skrbnica projekta Romana Pečnik.

Zapora-2.faza

2. faza

Kot je v uvodu dejal župan mag. Miran Stanko, je vzpostavitev montažnih krožišč v letu 2014 dodobra razrešila pretočnost prometa na najbolj obremenjenih odsekih skozi mesto, skozi katerega se dnevno pelje okvirno 10.000 vozil. Zato so na Občini, da bi montažni krožišči, ki spominjajo na lego kocke, preuredili v trajni, začeli že v letu 2015 pridobivati potrebno dokumentacijo in dovoljenja, saj gre za državno cesto, ki bo po izgradnji tretjega krškega mostu prekategorizirana v občinsko. Zato je za Občino pomembno, da dela stečejo že pred prekategorizacijo, saj investicijo sofinancira Direkcija RS za infrastrukturo (DRSI). Skupna vrednost investicije znaša namreč 497.000 evrov, od tega strošek Občine znaša 227.000 evrov, preostanek pa je strošek Ministrstva za infrastrukturo oz. DRSI.

V nadaljevanju je načrtovana dela in s tem pogojene zapore odsekov predstavil Mitja Mlakar iz družbe Kostak. In sicer bodo s prvo fazo in z obnovo polovice krožišča na cesti Drnovo-Sevnica pričeli sredi tega meseca in bo predvidoma trajala do konca meseca septembra. Za promet bo zaprt priključek Narpel, za tamkajšnje občane in obiskovalce pa bo urejen obvoz do mesta skozi Goro in Golek. Promet v krožiščih bo iz smeri Sevnice, Drnovega in Vidma urejen s semaforji.

Zapora-3.faza

3. faza

V drugi fazi, ki naj bi po dinamiki del potekala v mesecu oktobru, bo potekala rekonstrukcija dela druge polovice krožišča Drnovo-Sevnica. Odsek s smeri Narpla bo ponovno sproščen za promet, vzpostavljena pa bo popolna zapora mosta do drugega krožišča nad železniško progo oz. odcepa proti Vipap-u. Promet bo urejen tako, da bo obvoz z Vidma do Krškega ali dostop z levega predela mesta do ceste Drnovo-Sevnica potekal po nadvozu do krožišča Vipap oz. po Tovarniški ulici do obvoznice na levem bregu Save in od tam preko mostu pri HE Krško na regionalno cesto.

DSC_3354

Skrbnica projekta Romana Pečnik

V tretji fazi del, ki bodo predvidoma potekala v mesecu decembru, pa bo v celoti zaprt tako most kot nadvoz nad železniško progo, to je vse do krožišča na Vidmu. Načrtovana so namreč dela rekonstrukcije krožišča na mostu, ureditev hidroizolacije, zamenjava dilatacij in v končni fazi preplastitev celotnega mosta. Kot je povedal Mlakar, gre za najzahtevnejše posege, saj gre pri dilataciji za 12-metrske elemente, ki jih ni mogoče deljeno vgrajevati. Promet bo potekal na videmsko stran ali v smeri Sevnice preko mostu pri HE Krško in v nadaljevanju po obvoznici do GEN-a v Vrbini in od tam skozi Staro vas na Videm ali v smeri Brežic. Promet na relaciji Drnovo-Sevnica bo v zadnji fazi obnove že potekal po novozgrajenem krožišču Drnovo-Sevnica, ves čas, vse faze obnovitvenih del, pa bodo lahko most prečkali pešci.

Predstavitve se je udeležilo veliko število občanov ter predstavnikov podjetij in ustanov, njihova vprašanja in pripombe pa so se nanašali na izvedbo izrednih, šolskih, avtobusnih in interventnih prevozov, katerih čas se bo podaljšal, prometno obremenitev Stare vasi idr. Priporočili so tudi pravočasno obveščanje gospodarskih subjektov in obveščanje preko medijev ter seznanitev z obvozi že pri vstopu v mestu oz. na odcepu avtoceste. Kot je v zaključku dejala skrbnica projekta Romana Pečnik, zastoji naj ne bi presegli zastojev, ki smo jim bili udeleženci v prometu priča pred letom 2014, ko je bilo križišče na mostu še semaforizirano, hkrati pa je vse pozvala, da se organizirajo na poti v službo ali po opravkih, za prevoz uporabijo kolo ali se v službo odpravijo skupaj s sodelavci, javnim prevozom ipd. Dela, kot že zapisano, naj bi bila dokončana do konca leta, seveda pod pogojem, da bodo jesenski in zimski meseci naklonjeni izvajalcu del, sicer se obnova utegne zavleči tudi v drugo leto.

B. M.
« Nazaj na seznam
»