Časopis za pokrajino Posavje
14.12.2018
POSAVSKI OBZORNIK
novi
arhiv

Šokirani nad neresničnim poročanjem Televizije Slovenija o Komunali Brežice brez dokazov

Objavljeno: Četrtek, 29.11.2018    Rubrika: Prejeli smo Sporočilo
»V podjetju Komunala Brežice in hčerinski družbi Zelkom poslujemo zakonito, gospodarno in transparentno. Naš glavni cilj je zadovoljstvo naših uporabnikov in zagotavljanje visokokakovostnih storitev po poštenih cenah, kar nam že vseskozi uspeva.

Prispevek sestoji samo iz domnev, ugibanj in dvoma. Novinarka je s svojim ravnanjem, ki ne dosega standardov poročanja osrednje nacionalne televizije niti osnovne novinarske objektivnosti, naredila ogromno škodo ugledu podjetja, ki je v šestih letih postalo tudi najboljši zaposlovalec v Sloveniji,« so sporočili iz brežiškega podjetja Komunala Brežice.

Televizija Slovenija je namreč v torek, 27. novembra, v slovenski kroniki v rubriki Lokalne volitve objavila prispevek o poslovanju Komunale Brežice in podjetja Zelkom. Novinarka je izpostavila, da Komunala Brežice prenaša precejšen del poslovanja na svoje hčerinsko podjetje Zelkom. »Podjetje Zelkom je bilo ustanovljeno na podlagi sklepa nadzornega sveta Komunale Brežice in soglasja občinskega sveta. Namen ustanovitve podjetja je, da se natančno loči javni in trži del in prepreči prenašanje javnih sredstev na tržno področje. Podjetje Zelkom tudi skrbi za krepitev lokalnega podjetništva, saj omogoča malim podjetnikom iz lokalnega okolja sodelovanje pri večjih projektih na občinski ravni in zunaj naše občine,« so pojasnili na brežiški Komunali.

Podjetje Zelkom je bilo v uradnem postopku javnega naročanja za gradnjo komunalne infrastrukture izbrano kot najugodnejši med tremi ponudniki. Bilo je ugodnejše za slabih 20 odstotkov oz. za skoraj 100.000 EUR evrov od ostalih ponudnikov. »Za izvajanje gradnje javne infrastrukture je  podjetje Zelkom vedno upoštevalo določila javnega naročanja. Novinarka pa je lažno poročala, da Zelkom ni zavezan pravilom javnega naročanja, saj je vse posle pridobil ravno po postopkih javnega naročanja,« so povzeli na Komunali Brežice.

Televizija Slovenija je že pred tem objavila podoben prispevek v slovenski kroniki. V četrtek, 15. novembra, so v osrednjem Dnevniku pripravili prispevek o domnevnem mobingu v Komunali Brežice, kar so zaposleni javno zavrnili. Novinarka je izpostavila, da je nekdanji direktor Komunale Brežice Aleksander Zupančič nepričakovano odstopil s položaja, čeprav je svoj odhod napovedal že pred letom dni. Novinarka je tudi navedla, da je Zupančič ostal v podjetju kot svetovalec, čeprav je v prehodnem obdobju, za štiri ure redno zaposlen kot vodja razvoja sektorjev. »Podane besede nekdanjega direktorja je novinarka zmontirala. Gre za manipulacijo in zavajanje o poslovanju podjetja Zelkom. V prispevku ni uporabila izjave, ki jo je podal Aleksander Zupančič. Prispevek je neresničen in zavajajoč, brez dejanske podlage in dokazov,« so še pojasnili na Komunali Brežice.

Vir: Javno podjetje Komunala Brežice
« Nazaj na seznam