Časopis za pokrajino Posavje
13.05.2024
POSAVSKI OBZORNIK
novi
arhiv

DS Smith predstavlja okolju prijazno embalažo na osnovi papirja za velikonočne sladkarije

Objavljeno: Sreda, 27.03.2024    Rubrika: GOSPODARSTVO Sporočilo
DSSmith_Filir_1
DS Smith, globalno vodilno podjetje na področju trajnostne embalaže na osnovi papirja, je združilo moči s podjetjem Filir d.o.o., ki distribuira nekatere najbolj priznane blagovne znamke sladkarij na svetu. Za hrvaški trg so prenovili embalažo za portfelj izdelkov za veliko noč.

DS Smith je tradicionalno plastično embalažo za velikonočne prigrizke in sladkarije zamenjal z inovativno okolju prijazno papirno embalažo, ki je 100 % reciklabilna. Nova embalažna rešitev, ki so jo zasnovali oblikovalci DS Smith, vsebuje manj materialov in minimizira odpad, ima pa tudi podaljšano življenjsko dobo za ponovno uporabo, saj jo lahko uporabimo kot darilno vrečko. Ključna značilnost je tudi možnost zaklepa, kar preprečuje odpiranje škatel s čokolado pred uporabo.

DSSmith_Filir_2
Velikonočno pakiranje izdelkov podjetja Filir d.o.o. omogoča tudi enkratno “unboxing” izkušnjo, saj je edinstvena tako zunanjost kot tudi izdelki, ki so v notranjosti. Embalažo krasijo tudi kreativni potiski, ki zagotavljajo, da izdelki na prodajnih policah izstopajo in se jasno ločijo od konkurenčnih blagovnih znamk. Kartonske embalažne škatle za velikonočne sladkarije so enostavne za sestavljanje, opremljene pa so tudi z ročajem iz valovitega kartona za dodatno vsestranskost in uporabnost.

Ekipa oblikovalcev DS Smith je pri oblikovanju in konstruiranju te embalažne rešitve uporabila pristop Krožne Metrike Oblikovanja (Circular Design Metrics - CDM), ki omogoča ocenjevanje in primerjanje krožnosti embalaže na osnovi osmih različnih indikatorjev že v fazi samega razvoja embalaže. Nova embalaža je 100 % reciklabilna, omogoča ponovno uporabo in je izdelana tako, da ohranja izdelek in materiale v uporabi dlje časa.
DSSmith_Filir_3

Jasmina Čuković, specialistka za inovacije v skupini, DS Smith Packaging Hrvaška: "Zelo smo bili veseli sodelovanja pri tem projektu zamenjave plastike. Glavni izziv je bil razviti inovativno embalažno rešitev, ki ohranja in nadgrajuje funkcionalnost tega priljubljenega velikonočnega darila, obenem pa ohranja privlačno in prepoznavno prisotnost na policah supermarketov in trgovin. Pomembno je bilo tudi zagotoviti možnosti zabavne ponovne uporabe in možnosti preoblikovanja za stranke po nakupu. Da bi odstranili popolnoma vse plastične elemente embalaže, smo uporabili pristop krožnega oblikovanja DS Smith in izvedli temeljito testiranje trajnostnih prednosti in slabosti nove kartonske embalaže."

Nedavna raziskava, ki jo je naročil DS Smith, je pokazala, da je mogoče iz polic supermarketov po vsej Evropi vsako leto odstraniti 1,5 milijona ton plastike za enkratno uporabo ali sedemdeset milijard enot, in jih nadomestiti z alternativnimi obnovljivimi in popolnoma reciklabilnimi materiali. Kot del svoje trajnostne strategije »Now&Next« in poslanstva podjetja »Preoblikovati embalažo za spreminjajoči se svet« se DS Smith zavezuje, da bo do leta 2025 iz polic supermarketov odstranil 1 milijardo kosov plastike.

Izdelek velikonočne konfekcije Filir d.o.o. bo leta 2024 naprodaj v izbranih trgovinah in prodajalnah po vsej Hrvaški.

Vir: DS Smith
« Nazaj na seznam
»