Časopis za pokrajino Posavje
15.03.2025
POSAVSKI OBZORNIK
novi
arhiv

DS Smith zamenjal eno milijardo kosov plastike še pred načrtovanim časovnim ciljem

Objavljeno: Sreda, 26.06.2024    Rubrika: GOSPODARSTVO Sporočilo
6Z7A6833_HD
DS Smith je v sodelovanju z nekaterimi najbolj prepoznavnimi blagovnimi znamkami hitro potrošnih dobrin na svetu (FMCG) krepko pred zadanim rokom nadomestil več kot milijardo kosov plastike. To predstavlja ključni mejnik v trajnostnem razvoju enega vodilnih mednarodnih proizvajalcev bolj trajnostnih rešitev za embalažo.

Do maja 2024 je DS Smith, ki posluje na 27 mednarodnih trgih, zamenjal že več kot 1,2 milijarde kosov plastike z bolj trajnostnimi kartonskimi embalažnimi rešitvami. Cilj, ki si ga je podjetje zadalo v svoji trajnostni strategiji Now & Next, je izpolnil kar 16 mesecev pred zastavljenim rokom. Omenjeni cilj podjetja se je nanašal na vso primarno ali sekundarno plastično embalažo, ki je bila z DS Smithovimi rešitvami zmanjšana, zamenjana ali popolnoma odstranjena.
Lift Image_Image 1 white

Podjetje je že leta 2020 kot del trajnostne strategije "Now & Next” vzpostavilo program za zamenjavo in zmanjševanje plastike pri embalaži. Strategija je skladna s poslanstvom podjetja, ki je »preoblikovanje embalaže za spreminjajoči se svet”. V podjetju stremijo k zmanjšanju odpadkov in daljši uporabi materialov. Tudi DS Smith Slovenija je odigral pomembno vlogo, saj so z embalažnimi alternativami iz valovitega kartona od leta 2020 nadomestili že več kot 1,5 milijonov kosov plastike. Med vsakdanje plastične izdelke, ki so bili umaknjeni s trgovskih polic, spadajo na primer embalaže za sadje in zelenjavo, plastični nosilci in ovoji iz skrčljive folije, ki so pogosto na plastenkah pijač ter banjice za meso, mesne izdelke in gotove obroke. Povpraševanje po nadomestitvi plastike narašča – od leta 2020 je podjetje po vseh vzhodnoevropskih državah skoraj podvojilo letno količino nadomeščenih kosov plastike.
RoundWrap_4

Za doseganje cilja »1 milijarde« je ključen temeljni del procesa oblikovanja v podjetju DS Smith, in sicer uporaba načel krožnega oblikovanja. Orodje, ki omogoča uporabo teh načel je bilo razvito v sodelovanju s fundacijo Ellen MacArthur. Vsak od 800 oblikovalcev podjetja DS Smith je bil usposobljen za delo skladno z načeli krožnega oblikovanja. V sodelovanju s strankami je sposoben oceniti učinkovitost glede na področja, kot so količina recikliranega materiala in možnost recikliranja, okvirne ocenjene emisije CO2, ravni odvečnih odpadkov in parametri dobavne verige. DS Smith je prvi v papirni embalažni industriji, ki je uvedel metrike krožnega oblikovanja za embalažo za različne sektorje, kot so maloprodaja, živila in pijače, avtomobilski deli ter industrijske naprave.
Gabriel_Balogh_01

"Ko smo oblikovali našo trajnostno strategijo Now & Next, smo želeli vključiti cilje, ki bi prinesli pozitivne okoljske spremembe znotraj in zunaj podjetja DS Smith," pravi Gabriel Balogh, direktor DS Smith Slovenija. "S tesnim sodelovanjem s strankami in neprekinjenimi prizadevanji za zamenjavo problematičnih plastičnih materialov znatno prispevamo k zmanjšanju našega vpliva na planet. Danes to prizadevanje ni več samo privilegij; postalo je nujnost. Ponosen sem, da smo v Sloveniji že zamenjali več kot 1,5 milijona kosov plastike z trajnostnimi rešitvami iz valovitega kartona, kar poudarja našo pionirsko vlogo v krožnem gospodarstvu in izjemni inovativni duh naše ekipe," je še dodal.

Miles Roberts, Group Chief Executive, DS Smith: "Z inovacijami, ki našim strankam pomagajo zmanjšati ali nadomestiti plastiko, se odzivamo na družbene zahteve po zmanjšanju onesnaženja s plastiko in obenem širimo partnerstva s strankami. Ponosen sem na vsakega člana ekipe DS Smith, ker smo ta cilj dosegli celo leto prej. Vendar je to šele začetek. Če bomo še naprej podpirali naše stranke in skupnost pri trajnostnih ciljih, lahko dosežemo še veliko več pozitivnih učinkov. Pri našem poslanstvu je to izjemna motivacija."

Vir. DS Smith
« Nazaj na seznam