Časopis za pokrajino Posavje
19.05.2024
POSAVSKI OBZORNIK
novi
arhiv

Krožišče s 'kostanjevo krono' uradno predano namenu

Objavljeno: Ponedeljek, 11.03.2024    Rubrika: GOSPODARSTVO Redakcija
Rondo, Smarje (20)

Ministrica za infrastrukturo mag. Alenka Bratušek in sevniški župan Srečko Ocvirk sta namenu uradno predala novo krožišče v Šmarju.

V današnjem deževnem ponedeljkovem popoldnevu sta ministrica za infrastrukturo mag. Alenka Bratušek in sevniški župan Srečko Ocvirk namenu uradno predala novo krožišče v Šmarju, ki vodi v industrijsko cono na Savski cesti v Sevnici. Slovesnega dogodka se je udeležila tudi vršilka dolžnosti direktorja Direkcije Republike Slovenije za infrastrukturo Karmen Prapotnik.

Ureditev krožišča, sredi katerega stoji skulptura, poimenovana Kostanjeva krona, skupaj z nadvozom čez trebanjsko železniško progo zaokrožuje prometno ureditev glavne vstopne točke v mesto Sevnica in predvsem tovornega prometa v industrijsko cono. Investicija z začetkom del v letu 2022 je vključevala rekonstrukcijo trikrakega križišča v krožno križišče, ureditev pločnikov, kolesarske steze, cestne razsvetljave, odvodnjavanja in prometne signalizacije. Vrednost gradbenih del je znašala slabih 1,7 milijona evrov, od tega je Direkcija RS za infrastrukturo prispevala okoli 1,5 milijona evrov, razliko je pokrila Občina Sevnica.

NOVO KROŽIŠČE POMEMBEN DEL DRŽAVNE CESTNE MREŽE

Rondo, Smarje (36)

Na odprtju novega krožišča je bila tudi vršilka dolžnosti direktorja Direkcije RS za infrastrukturo Karmen Prapotnik (prva z desne).

»Novo krožišče in nadvoz dajeta pomen predvsem industrijski coni na Savski cesti,« je dejal župan Srečko Ocvirk ter predstavil razvoj dela območja Sevnice, ki ga domačini poznajo pod imenom Šmarje. »Ta del se je začel razvijati z izgradnjo železniške proge in postal skozi desetletja industrijsko izredno pomemben za razvoj mesta. Infrastruktura, zasnovana pred drugo svetovno vojno in po njej, ni bila več ne času ne kraju primerna. S to investicijo smo preuredili videz mesta, njegovo dostopnost v kompleksnejši prometno urejen sistem. Idejna zasnova, ki jo je pripravila Občina Sevnica, ni bila potrjena samo na Direkciji za infrastrukturo, temveč tudi na Slovenskih železnicah, ki so načrtovale prenovo sevniške železniške postaje v skladu s sodobnejšimi standardi,« je tekel opis pomembnih sprememb, saj je ta cestni odsek na relaciji Boštanj-Sevnica-Planina pri Sevnici vključen v kvalitetno državno cestno mrežo. »Sevnica je mesto ob srednjem delu tretje razvojne osi, najmočnejše gospodarsko središče med Celjem in Novim mestom, ki nudi kar nekaj tisoč delovnih mest v tem prostoru. Ključno je, da se ta delovna mesta ohranjajo,« je sklenil župan in se za dobro sodelovanje zahvalil ministrici, Ministrstvu za infrastrukturo ter Direkciji RS za infrastrukturo.

Rondo, Smarje (1)

Priložnostni dogodek so v deževnem vremenu z glasbenim nastopom popestrili člani trobilnega sestava KD Godba Sevnica.

»Lepo je biti danes z vami na levem bregu Save, kjer smo se zbrali zaradi pomembnega dogodka,« je dejala ministrica za infrastrukturo mag. Alenka Bratušek in povzela ključne podatke investicije ter izpostavila še druge infrastrukturne projekte za izboljšanje prometne varnosti in mobilnosti na območju sevniške občine. Omenila je že več let načrtovano rekonstrukcijo regionalne ceste Šentjanž–Glino pa prav tako že pred leti načrtovano ureditev obvoznice na Blanci z nadvozom čez železniško progo, rekonstrukcijo ceste Loka–Račica in preureditev ceste skozi naselje Radna. Ob tem je poudarila, da na dinamiko izvajanja teh projektov vpliva javno-finančna situacija, kjer imajo v tem trenutku prioriteto projekti, ki so v letih 2024 in 2025 povezani z obnovo po lanskoletnih avgustovskih poplavah.

POSODOBITEV POTREBUJE TUDI SEVNIŠKA ŽELEZNIŠKA POSTAJA

Na novinarsko vprašanje, kaj se dogaja z načrtovanimi infrastrukturnimi projekti, je ministrica odgovorila: »Noben projekt, ki je že bil načrtovan, ni umaknjen, ampak se njegova izvedba samo zamika, zato občine in župani nimajo razlogov, da bi bili slabe volje.« V načrtu je tudi prenova železniške postaje v Sevnici, s podvozom pri podjetju Stilles in podhodom, ki bi povezal obe strani železniške proge Sevnica-Dobova, vendar ... »Obnova železniške infrastrukture je prioriteta, a v zadnjem obdobju se dogaja, da so vse prejete ponudbe višje od naših ocen, koliko so projekti vredni, zato bomo vse železniške projekte še enkrat preverili in revidirali, da ugotovimo, kje je težava,« je odgovorila še na eno vprašanje. O načrtih gradnje tretje razvojne osi je povedala, da je osrednji del še nekako najbolj oddaljen od realizacije, medtem ko v severnem delu vse teče po terminskem planu. Župan je menil, da tako občani kot gospodarstvo ta trenutek potrebujemo kakovostno državno cestno mrežo za dnevne potrebe v smeri Sevnica-Trebnje in Sevnica-Celje.

S. R.

#povezujemoposavje

 
« Nazaj na seznam
»