Časopis za pokrajino Posavje
16.09.2019
POSAVSKI OBZORNIK
novi
arhiv

Motivacija, vizija in inovativnost so ključ za uspeh

Objavljeno: Petek, 11.11.2016    Rubrika: GOSPODARSTVO Sporočilo
O vodenju prihodnosti so govorili direktor podjetja NiceLabel Matej Košmrlj dirktor Komunale Breži

O vodenju prihodnosti so govorili direktor podjetja NiceLabel Matej Košmrlj direktor Komunale Brežice Aleksander Zupančič in generalni direktor Steklarne Hrastnik Andrej Božič..

»Vsak direktor ve, da je vodenje izziv in ni vse le v tem, da prebiraš številke. Za uspeh podjetja so ključne tri stvari: motivirani zaposleni, direktor z vizijo in inovativnost. In prava kombinacija vsega naštetega. Konkurenca je v današnjem času na vseh področjih tako velika, da brez novih, drugačnih in zanimivih idej obstaneš na mestu in postopoma nazaduješ,« je na letošnji MQ konferenci za inovativno voditeljstvo Drugače poudaril Aleksander Zupančič, direktor Komunale Brežice, ki velja za eno najbolj inovativnih komunalnih podjetij pri nas.

Njegove besede potrjuje tudi ključno sporočilo MQ konference, ki jo vsako leto organizira Združenje manager: ideje, osnovni gradniki prebojnih inovacij, so za podjetje neusahljiv vir konkurenčnosti. Enako je z idejniki, managerji idej, ki v podjetjih skrbijo za ugodno klimo za razvoj idej s potencialom.

Združenje manager je letos podprlo raziskavo o vlogi idejnika, v kateri je sodelovalo 1156 respondentov iz Slovenije in 15 organizacij ter 12 idejnikov z vsega sveta. Izsledki so pokazali, da se podjetje brez idejnika prej ali slej ujame v eno izmed štirih pasti neustreznih praks managementa: v past prodaje, past sledenja konkurenci pri razvoju storitev, past počivanja na preteklih uspehih in v past (ne)poznavanja potreb končnih uporabnikov.

Manager je tisti, ki mora ustvariti sistem, v katerem lahko vsi, zaposleni in deležniki podjetja, dajejo ideje. Ker so v zbiranje idej vključeni vsi, so za to tudi motivirani, so se na pogovoru o vodenju prihodnosti strinjali gostje treh uspešnih in inovativnih podjetij – poleg Aleksandra Zupančiča še Andrej Božič, generalni direktor Steklarne Hrastnik in letošnji Manager leta, ter Matej Košmrlj, direktor podjetja NiceLabel. Vsi trije so tudi strinjali, da so na tem področju nujne tudi ambicije čim večjega števila zaposlenih, ki verjamejo, da je mogoče uresničiti zastavljene cilje.

»Pri vodenju sem izrazito usmerjen v izgradnjo medsebojnega sodelovanja, ustvarjalnosti, vključenosti, reda, zaupanja in iskrenih odnosov. Delujem kot coach in se ves čas trudim čim bolj opolnomočiti svoje sodelavce. Za podjetje je ključno, da vsak obvlada svoje delo, vodja pa mora imeto jasno izdelan sistem vrednot in lastne vrednosti. Svoje delo mora videti kot odgovornost in priložnost, da za svoje sodelavce ustvarja čim boljše pogoje in okolje, v katerem bodo uresničili svoj potencial in s tem tudi potencial podjetja,« je poudaril Zupančič.

Voditeljske veščine, s katerimi podjetja prestopijo prag visoke učinkovitosti in postanejo vrhunske organizacije z razvito visoko inovativno kulturo, so bile v ospredju poldnevnega dogajanja, ki se ga je udeležilo 150 managerjev, ambasadorjev inovativnosti in voditeljstva v svojih organizacijah. Prisluhnili so lahko predavanju angleškega strokovnjaka dr. Nicka Udalla, ki na področju poslovnih prebojev svetuje Alibabi, CNN in Oraclu. Med drugim je poudaril, da imajo vrhunska podjetja danes  namreč drugačen način razmišljanja, pogovarjajo se o drugačnih temah in so drugače organizirana.

Vir: Komunala Brežice
« Nazaj na seznam