Zaključni podjetniški brunch 4. skupine PONI Posavje
Objavljeno:
Četrtek, 18.12.2025 Rubrika:
GOSPODARSTVO Redakcija

Skupna fotografija udeležencev 4. skupine PONI Posavje s sodelujočima na okrogli mizi, zunanjim mentorjem in zaposlenimi iz RRA Posavje (foto: FB PONI Posavje).
V torek, 16. 12., je v prostorih MC Brežice potekal zaključni dogodek 4. skupine programa
PONI Posavje. Kratica PONI pomeni Podjetno nad izzive in označuje program usposabljanja za posameznike v posavski regiji. Gre za štirimesečni projekt, ki ga sofinancirata Ministrstvo za kohezijo in regionalni razvoj ter Evropska unija, v sklopu usposabljanja pa udeleženci pridobijo znanja s področij razvoja poslovne ideje, raziskave trga, marketinga, javnega nastopanja, financ in davkov, ustanovitve podjetja, poslovnega načrta, CGP-ja, uporabe spleta pri poslovanju ... Cilj programa je zagon novih podjetij in ustvarjanje novih delovnih mest, spodbujanje podjetništva in podjetnosti ter zmanjševanje brezposelnosti. Na dan pričetka kandidati podpišejo pogodbo o štirimesečni zaposlitvi s polnim delovnim časom na
RRA Posavje.Projekt PONI Posavje bo potekal vse do leta 2028, vanj pa bo vključenih deset skupin. Usposabljanje je ravno zaključila 4. skupina podjetnikov, ki je ob tej priložnosti organizirala podjetniški brunch z okroglo mizo. Na njej sta sodelovala uveljavljena podjetnika
Gregor Strniša, ustanovitelj in direktor podjetja
Mixy, ter
Jure Kurtović, strokovnjak za B2B prodajo pri podjetju
Chipolo. Oba sta z udeleženci delila svojo podjetniško pot, od začetkov do prvih uspehov ter napak in padcev, ki so del podjetništva.
Podjetniška pot od ideje do prodaje

Na okrogli mizi sta sodelovala podjetnika Gašper Strniša (Mixy) in Jure Kurtović (Chipolo) (drugi in tretji z leve), pogovor pa sta moderirala udeleženca programa PONI Posavje Matic in Katarina.
Mixy je naprava za hitro in prilagodljivo mešanje pijač, kot so špricerji ali koktajli, ki omogoča natančno doziranje razmerij z uporabo priklopljenih steklenic. Namenjena je lažji pripravi kakovostnih pijač na dogodkih, zabavah ali piknikih, na njihovi spletni strani pa navajajo, da popoln koktajl zmeša v »pičlih desetih sekundah.« Gregor Strniša je povedal, da je ideja za Mixy nastala v krogu prijateljev: »Družili smo se, bilo nam je zanimivo, da nam je zmešana pijača tekla kar po pipi. Kmalu smo sicer naleteli na ogromno tehničnih težav, a v tistem trenutku nam je bila ideja všeč in okoli nje smo se družili, zabavali in pogovarjali.«
Jure Kurtović je zaposlen pri Chipolu, slovenskem tehnološkem podjetju, ki razvija pametne Bluetooth sledilnike predmetov, majhne naprave, ki pomagajo, da ne izgubimo ali založimo pomembnih stvari, kot so ključi, denarnica, telefon ali kovček. Spregovoril je o začetkih podjetja, ustanovljenega leta 2013: »Tudi zgodba Chipola se je začela v skupini prijateljev, kjer smo iz druženja in zabave prešli v razvijanje poslovne ideje.« Chipolova pot je bila nekoliko drugačna, saj se je podjetje že na začetku udeležilo Kickstarter kampanje, na kateri je bilo uspešno.
Kickstarter kampanja je oblika množičnega financiranja, kjer podjetje ali posameznik prek spletne platforme predstavi idejo ali izdelek ter zbira sredstva neposredno od podpornikov po vsem svetu, ti pa v zameno običajno prejmejo izdelek, nagrado ali zgodnji dostop.
Pogovor je spomnil tudi na pomembnost poguma, mreženja in grajenja odnosa na sestankih v živo, ne le preko spleta. Po uradnem koncu okrogle mize je bil čas še za vprašanja navzočih in razvila se je prava podjetniška debata. Gregor je takrat povedal nekaj več tudi o prihajajočem sodelovanju podjetja Mixy in spletnega vplivneža Justusa Reida, Američana z več kot sedmimi milijoni sledilcev na Instagramu, ki si trenutno gradi hišo v hrvaškem Zagorju, kupljeno za pičlih pet tisoč evrov.
Udeleženci 4. skupine PONI Posavje; od terapevtov do rokodelcev

Ena od udeleženk PONI Posavje je tudi Nina Pavlek, ki ustvarja torte in sladice pod imenom Sladka umetnina.
Simona Hostar in
Mateja Koštomaj iz RRA Posavje sta povedali še nekaj več o projektu PONI Posavje, ki je opisan v uvodu prispevka, namen dogodka pa je bila tudi predstavitev devetih udeležencev 4. skupine PONI Posavje:
Eden izmed njih, ki je dogodek tudi povezoval, je
Matic Bogolin, mentor in ustvarjalec
Moonlight Studia. Skozi energijske terapije in meditacije nudi podporo na poti osebne rasti, ustvarja unikatne lesene izdelke ter izvaja terapevtske in mizarske delavnice za otroke in mladostnike.
Danijela Cvijić Bratanič, tekstilna inženirka in diplomirana ekonomistka za marketing, pod imenom
Daca Design ustvarja unikatna oblačila iz trajnostnih materialov, trenutno pa razvija laneno kolekcijo.
Barbara Lapuh ustvarja pod imenom
Luup in se ukvarja z ročnim vezenjem na kape, majice, vrečke in druge izdelke ter z izdelavo makrame okraskov in personaliziranih daril. Predstavila se je tudi
Špela Stergar, ustanoviteljica znamke
Zeleni kres, trajnostnih vžigalnih kock iz smole zimzelenih dreves, žagovine in kavne usedline, ki se je pred kratkim uvrstila med ponudnike Sevnica Premium.
Nina Pavlek ustvarja pod imenom
Sladka umetnina in izdeluje sladice ter torte, ki ne navdušijo le po izgledu, ampak tudi po okusu. Izdeluje tudi zahtevnejše večnadstropne torte, ki jih okrasi glede na želje naročnikov, poleg tega pa ima pridobljeno nacionalno poklicno kvalifikacijo za izdelovalko sladic. Del skupine je tudi
Klemen Kunej, magister biokemije, ki je združil znanje in strast do športa ter ustvaril blagovno znamko
Zenit, športni izotonik v prahu z ogljikovimi hidrati in elektroliti, zasnovan za uporabo pri vzdržljivostnih športih, kjer sta pomembna pravilen in zadosten vnos energije in elektrolitov.
Druga od treh terapevtov v skupini, ki je poleg Matica povezovala okroglo mizo, je
Katarina Šepetavc, ki je nekaterim bolj znana pod imenom
Šepet. Katarina je pedagoginja s 15-letnimi izkušnjami dela v šoli in strokovnjakinja za osebnostno svetovanje in coaching za odrasle in mladostnike in vse, ki bi radi doživeli pristno in avtentično življenje. Nudi tudi razne delavnice npr. o komunikaciji za zaposlene v šolah in ostalih podjetjih.
Luka Cerjak je podjetnik, ki je ustvaril
AboutBuzz, spletno platformo, namenjeno video ocenam in mnenjem resničnih uporabnikov, na katero lahko ljudje naložijo kratka video mnenja o izdelkih ali storitvah, drugi obiskovalci pa se tako lažje odločijo pri nakupu ali izbiri. Podjetja lahko platformo uporabljajo za pridobivanje zaupanja in povratnih informacij svojih strank, saj se video ocene objavijo na platformo aboutbuzz.com in na spletno stran ocenjenega podjetja. Še zadnja terapevtka v skupini je
Dragana Vujić, strokovnjakinja za psihospiritualno podporo, ki jo navdušujejo še numerologija, somatika, duhovnost in prepoznavanje ter soočanje z lastnimi čustvi. Vse skupaj združi v fuzijo, ki se kaže skozi individualne seanse. V prihodnosti si želi izvajati tudi delavnice psihospiritualne podpore, od tod ime njene znamke,
Temple of Draghana.
Po uradnem druženju so sledili še obljubljeni brunch, prijetno druženje in mreženje. Pri izvedbi dogodka je sodeloval tudi
ZPTM Brežice.
H. Z.
#povezujemoposavje