Boljši jutri se gradi, ne le čaka
Minilo bo desetletje, odkar smo vizualno prenovili časopisno podobo in hkrati, na pobudo in po zasnovi ustanovitelja Posavskega obzornika Silvestra Mavsarja, v Slovenijo vnesli povsem novo obliko, manjši format časopisa, nad katerim se je nato navdušilo veliko medijev. Obliko ste bralci hipoma vzeli za svojo, kakor ste v skoraj treh desetletjih medija vzeli za svoje tudi naše novinarje, ekipo domačinov, ki so pod to novo podobo ustvarili še na tisoče zanimivih zgodb, zabeležili na tisoče izjemnih dosežkov Posavk in Posavcev, odprli polja debat o najrazličnejših izzivih življenja v majhnih in velikih krajih ob Savi, Krki in Sotli.
Prejšnji teden, ko je bilo nekoliko manj dogodkov in obveznosti na terenu, smo izkoristili za osvežitev načinov dela naše ekipe, s tem pa je podobo do neke mere spremenil tudi sam Posavski obzornik. Pri vsakem, tudi najmanjšem koraku našega medija nas vodi zavest o našem poslanstvu – povezovanju Posavja v močno celoto, v kateri je lepo delati, ustvarjati in živeti.
Začenši vsak pri sebi najbolj stavimo na aktivnost. Če smo aktivni, če vlagamo energijo, če tkemo mreže med ljudmi, potem avtomatsko v našem okolju budimo solidarnost in kvalitetne odnose. Ko namensko kažemo dobre zglede in delavnost v regiji, uspešno iz pasivnosti vlečemo tudi druge.
Čeprav določene panoge vztrajno prepričujejo v nasprotno, se pasivnost ne sklada s humanizmom. Boljši jutri se gradi, ne le čaka, da ga bo za nas zgradil kdo drug. To je poudarjala tudi pred nekaj dnevi preminula Manca Košir v Prepletanjih: »Nismo opazovalci sveta, temveč njegovi ustvarjalci. Slehernik je soudeležen in odgovoren zase in za svet, kot uči sodobna etika udeleženosti.«
Časopis vsekakor terja aktivnost. Terja, da razmišljate. Terja tudi določeno fizično aktivnost, ker ne gre le za drsanje s prstom po zaslonu in sprejemanje informacij, ki jih že v naslednjem trenutku pozabite. Bralci Posavskega obzornika ste tudi nadpovprečno radovedni in odzivni. Že desetletja nam pošiljate svoja mnenja, vprašanja, kritike, pobude. S takšnimi bralci se lahko pohvalijo le redki mediji.
S hvaležnostjo za vsakega izmed vas in vrednoto podpiranja dobrega – gremo naprej.