April na OŠ Koprivnica v znamenju učenja, ustvarjanja in povezovanj
April je bil na osnovni šoli Koprivnica mesec raznolikih doživetij, ustvarjalnosti in skupnega raziskovanja. Učenci so skozi številne dejavnosti krepili znanje, razvijali socialne veščine ter poglabljali povezanost z naravo, kulturo in skupnostjo.
V začetku meseca, so učenci 2. in 3. razreda raziskovali in z ustvarjalnostjo spoznavali skrivnosti človeškega telesa. V sklopu spoznavanja okolja so znanje domiselno povezali z likovno umetnostjo – skupinsko so ustvarili dva »nova sošolca«, ki bosta del njihovega učnega procesa in družbe do konca tega šolskega leta. Ob koncu dejavnosti so učenci reflektirali svoje delo in presenečeno ugotovili, da so med ustvarjanjem krepili tudi pomembne socialne veščine, kot so sodelovanje, dogovarjanje in sprejemanje kompromisov.
Med 7. in 9. aprilom, so se učenci prve triade skupaj z učiteljicami udeležili šole v naravi v
CŠOD Čebelica. V idiličnem naravnem okolju so raziskovali gozd, se učili orientacije, plezali na plezalni steni, netili ogenj in odkrivali skrivnostno pot škrata Čateža. Ob večerih so gradili pravljične svetove iz lego kock in se udeležili razburljivega lova na lisico. Dejavnosti so spodbujale radovednost, sodelovanje in veselje do učenja na prostem, predvsem pa nepozabnega doživetja v naravi.
Učenci naše šole so sodelovali na državnem likovno-literarnem natečaju
Evropa v šoli z naslovom
»Digitalno državljanstvo – Čarovnija na dlani«, ki je potekal 15. aprila v Senovem. Njihovi izjemni izdelki so se uvrstili na državni nivo, za kar jim iskreno čestitamo. Občudovanja vredna ustvarjalnost otrok je bila zabeležena tudi na fotografijah, ki so del razstave.
17. aprila, so se učenci 6. – 9. razreda odpravili na ekskurzijo v Brežice, kjer so obiskali
Posavski muzej Brežice in
Vodovodni stolp. Na stolpu, ki sega v višino 29 metrov, so se seznanili z zgodovino oskrbe z vodo in si z njegovega vrha ogledali razgled na mesto. V muzeju pa so skozi zgodovinske razstave spoznavali obdobja Rimljanov, Slovanov in kmečkih uporov, obenem pa občudovali bogato okrašene freske v baročni dvorani.
Skrb za okolje in povezovanje z naravo so ob
dnevu Zemlje petošolci krepili s sodelovanjem v čistilni akciji vaškega jedra Koprivnice in šolske okolice, tudi kot dela vseslovenskega
projekta Sobivanje. Vzporedno je potekalo tudi nabiranje zdravilnih pomladnih cvetov (regrat, trobentice, pljučnik, prehlajenke, ipd.), iz katerih bodo jeseni pripravili pomladne čaje za stojnico na
prireditvi Kozjansko jabolko.
V soboto, 19. aprila, je na šoli potekala
evakuacijska vaja, ki je bila uspešno izpeljana v sodelovanju s
Prostovoljnim gasilskim društvom Veliki Kamen. S tem smo še dodatno okrepili pripravljenost na izredne razmere in sodelovanje z lokalno skupnostjo.
V torek, 23. aprila, smo se pridružili pobudi
Vseslovensko petje s srci, kjer so ob 10. uri po vsej Sloveniji zazvenele slovenske pesmi. Na naši šoli so se učencem pridružili tudi starejši krajani in upokojene učiteljice, skupaj pa smo peli v duhu povezanosti, domoljubja in kulturne dediščine. S tem smo simbolno obeležili pomen slovenske pesmi kot vezi med generacijami in narodno identiteto.
Na deževni predpočitniški petek so se v oddelku 2. razreda po učnih obveznostih lotili novega učnega izziva. Podučili so se o prihajajočih dveh praznikih, nato pa so posneli filmček o prijateljstvu, za katerega so kar sami napisali scenarij. S posebno zabavo so ovekovečili celotno naučeno pisano abesedo. Organizirali so namreč vitaminski ABC ŽUR, na katerega so povabili tudi tretješolce. Postregli so jim sadno solato s smetano in mrvicami ter ob seznamu predvajanja priljubljenih pesmi tudi zapeli in zaplesali.
April je bil tako mesec raziskovanja, ustvarjalnosti, skupnosti in ljubezni do narave ter domovine. Še en dokaz, da šola ni le prostor za učenje – je srce skupnosti, kjer rastejo vrednote prihodnosti.
Vir: Romana Žnideršič, učiteljica