ALMO, trgovina in storitve, kjer je kakovost na prvem mestu
Kolektiv podjetja ALMO na sejmu
Podjetje ALMO, ki se ukvarja s trgovinsko dejavnostjo in kakovostnimi storitvami na področju tehničnega blaga za profesionalno rabo (delavniško orodje, električno orodje, vijačni in normirani elementi itd.), je bilo ustanovljeno 1. oktobra 2010. Pristop delovanja je individualen ter osredotočen na stranko in reševanje njenih težav.
Aleksandra Molan, direktorica
»Pred dobrimi desetimi leti je prišel trenutek, v katerem sem iskal možnosti za lasten posloven uspeh na področju tehnične stroke. Priložnost sem videl v prodaji specialnih orodij, a ne katerih koli, pač pa v rezanju s tračnimi listi. Takrat ni bilo konkurence na tem področju, dodatna znanja in izkušnje pa sem pridobival tudi v ZDA, kjer so vodilni na področju izdelave in tehnologiji uporabe tračnih listov,« pojasnjuje
Aleksander Molan, ki je še spoznal, da samo tehnično znanje, ki ga je pridobil v srednješolskem izobraževanju, ni dovolj za uspeh, zato se je odločil za študij ekonomije na brežiški višji strokovni šoli ter pridobil mnogo praktičnih ter uporabnih znanj na področju trženja, komerciale, financ, organizacije poslovanja, komuniciranja in računovodstva. »Kombinacijo tehničnega in prodajnega znanja sem uspešno udejanjil v praksi, kar je pomenilo nenehno rast podjetja,« pripoveduje sogovornik, ki je z dejavnostjo pričel v skromnih razmerah – v preurejeni garaži družinske hiše. »Začeli smo z majhno pisarno in osnovnim skladiščem, nakar smo hitro preuredili še drugo garažo za proizvodne prostore, čemur je sledil nakup opreme in strojev za izdelavo tračnih listov. S tem smo zelo skrajšali dobavni čas našim strankam, kar danes pomeni veliko konkurenčno prednost, saj lahko dostavimo izdelek naročniku že jutri. Imamo tudi dobre cestne povezave, saj se nahajamo ob glavni cesti Brežice-Dobova,« opiše začetke razvoja družinskega podjetja, v katerem je žena
Aleksandra prevzela delo okoli dokumentacije in računovodstva, sin
Matic pa je postal aktiven pri obdelavi in servisiranju izdelkov za kupce ter dobavitelje.
Aleksander Molan
GLAVNI PROIZVOD – LISTI TRAČNIH ŽAG
Osnovni proizvod podjetja ALMO so listi tračnih žag, namenjeni rezanju kovine, lesa in kosti v živilski industriji. Nudijo profesionalne tračne liste najvišje kakovosti. Vsi listi tračnih žag ALMO so varjeni v lastni varilnici s sodobno tehnologijo spajanja listov in za vsak zvar nudijo garancijo. Omogočajo tudi varjenje tračnih listov po meri s hitrimi dobavnimi roki (1 do 2 dni). V svojem programu imajo tudi vse za vrtanje (svedri za les, kovino in beton ...), za žaganje (poleg listov še izrezovalne žage, liste vbodnih in povratnih žag, rezalne plošče …) in za brušenje (lamelne brusilke, brusi za kozle, program za poliranje INOX). V ponudbo uvajajo tudi svojo blagovno znamko ALMO za visoko kakovostne izdelke, kot je na primer rezalka za inox in jeklo. Trenutno nudijo devet kvalitetnih izdelkov omenjene znamke ALMO.
Skladiščno-prodajni prostor
»Prednost našega podjetje je, da ponujamo blago, ki ga stranka ne more kupiti pri konkurenci, saj ga bodisi ne pozna ali pa ga nima na zalogi. Svoje dobavitelje imamo v tujini, kjer so za tovrstno blago strokovnjaki in ponujajo vedno nove iznajdbe ter rešitve na tovrstnem področju,« doda in nadaljuje, da je ciljna skupina potrošnikov njihovega blaga industrija – kovinska, avtomobilska, elektro in gradbena kot tudi drobna obrt in storitvena dejavnost. Njihove večje stranke so TPV Novo mesto, IHS Krško, Kostak Krško, Komunala Brežice, Akrapovič Ivančna Gorica, KZ Krka Novo mesto, posredno tudi Krka Novo mesto in še nekatera druga slovenska podjetja ter mesnice.
KAKOVOSTNI IZDELKI IN TEHNIČNA POMOČ
Lastna blagovna znamka ALMO – rezalka za inox in jeklo
»Poslujemo z okoli tisoč različnimi kupci, a čas korone se se je dotaknil tudi našega podjetja, kar se odraža predvsem v strukturi kupcev – na nas obrača vedno več končnih potrošnikov, ki nas najdejo na spletnem naslovu
www.almo.si. Na omenjeni spletni strani imamo predstavljeno našo celotno dejavnost in spletna prodaja je velika možnost preživetja v bodoče,« teče pogovor, v katerega vtke še soočanje z nelojalno konkurenco in raznimi ponudniki nizko cenovnih izdelkov. »V našem podjetju še vedno prisegamo na kakovost in individualen pristop h kupcu. Veliko podjetij samo prodaja, mi pa želimo, da kupca obdržimo tako s kakovostjo izdelka kot s tehnično pomočjo. Opažamo, da se nam kupci, ki so nas zapustili zaradi nižjih cen, vračajo, saj rek, če poceni kupiš, drago kupiš, še vedno velja,« poudari Aleksander Molan. »Pri nas kupec dobi nasvet za rešitev določenih težav oziroma navodila za uporabo. Tako rekoč nudimo tehnično svetovanje, ki je vključeno v ceno. Iz tega izhaja sicer dober rek: Nismo najcenejši, smo pa najboljši!« se nasmehne.
NAČRTI
Med načrti družinskega podjetja ALMO ni selitev sedeža na katero izmed lokacij bližje slovenski prestolnici, čeprav sogovornik priznava, da bi bilo morda kje na ljubljanskem območju, kjer je gospodarska moč večja, delovanje podjetja enostavnejše in z manjšimi stroški, vendar želijo ostati v domačem kraju ter prispevati k njegovemu razvoju in zaposlovanju. »V ’dobrih časih’ nas je bilo zaposlenih že sedem, a v letošnjem letu število zaposlenih narekuje gospodarska situacija s preprečevanjem širjenja koronavirusa,« se dotakne še epidemije, ki igra pomembno vlogo ne samo v zdravstvu, temveč tudi v gospodarstvu. Ob tem doda, da bi bilo treba nujno spremeniti odnos do dela, da bi le-to postala vrednota, kot je bilo že nekoč. »Kdor je delal, si je lahko ustvaril prihodnost in našel smisel življenja, kot je urejen dom, družina, dobra služba ... Mislim, da predstavlja delo največje veselje takrat, ko ga opravljaš s srcem,« zaključi.