Kako Posavci skrbimo za svoje avtomobile?
Letos mineva 60 let, odkar je v starem krškem jedru pričel delovati prvi avtomobilski servis, predhodnik današnjega podjetja
Avtoline. S
Slavkom Hotkom, dolgoletnim direktorjem, smo govorili o tem, kako skrbni vozniki smo Posavci in na kak način v Avtoline že vsa leta rešujejo izzive, ki jih imamo vozniki z avtomobili.
Podjetij s tako dolgo tradicijo ni prav veliko, še posebej ne v avtomobilski oz. servisni panogi. Tudi v Posavju jih lahko preštejemo na prste. Kaj vam pomeni ta diamantna obletnica?
Kot osebni rojstni dan je tudi obletnica podjetja priložnost za praznovanje, pa tudi za to, da se ozremo nazaj ter se s hvaležnostjo spomnimo tistih, ki so ga soustvarjali vsa desetletja. Ponosni smo, da je podjetje uspešno prebrodilo vse izzive in da jih uspešno premagujemo še danes. Veseli smo, da smo uspeli ohraniti zdrav temelj podjetja – kvaliteten servis avtomobilov, široko ponudbo vozil, zanesljive tehnične preglede, in zgradili zaupanje s strankami.
Pol stoletja nazaj so bili avtomobili, pa tudi promet in način življenja drugačni kot danes. Kaj danes vozniki pričakujemo, ko se obrnemo na avtomobilski servis?
Pred desetletji je bilo avtomobilov manj, imeli so manj prevoženih kilometrov, bolj so se kvarili, delovni proces je tekel počasneje. Danes je pomembno, da se znamo prilagoditi potrebam sodobnih voznikov, da smo hitri, dostopni na sodobnih komunikacijskih kanalih, da imamo dobro diagnostiko, da znamo prisluhniti težavam, s katerimi se stranke srečujejo in jih s strokovno ekipo kvalitetno rešimo. Stranke imajo rade, da se jim osebno posvetimo, jim pomagamo z nasveti ter da so navsezadnje na cesti varne in vozijo brez skrbi. V Avtoline vsa leta delujemo kot pooblaščeni serviser za vsaj eno znamko vozil, kar pomeni, da vozniki prejmejo storitev na najvišjem nivoju kakovosti, enakem kot na servisih drugod po Evropi.
Kaj je voznikom pomembno, ko se odločajo za nakup avta? Je na nov avto še vedno treba dolgo čakati? Kakšen je v Posavju interes za električna vozila?
Zanimanje za nova vozila je spet poraslo, težav z dobavo ni več, zato se je čas od nakupa do prevzema avtomobila občutno skrajšal. V salonu Škoda stranke najbolj povprašujejo po višjih avtomobilih, torej SUV-ih oz. mestnih kompaktnih vozilih, čedalje več se jih odloča za vozila z avtomatskimi menjalniki in še vedno z bencinskimi motorji. Povpraševanje po električnih vozilih je precej upadlo po vsej Sloveniji, najverjetneje zaradi cene pa tudi ne dovolj razvite infrastrukture električnih polnilnic. V Avtoline opažamo rast prodaje novih avtomobilov, saj Škoda vedno ponuja ugodne možnosti nakupa, kljub temu pa se veliko strank odloči za rabljen avto, pri katerem je odločilen dejavnik razmerje med kakovostjo in ceno.
V Avtoline verjetno dobro poznate potrebe voznikov. Kaj nam je pomembno, ko imamo svoj avto in želimo čimdlje ohraniti njegovo vrednost?
Vozniki imajo radi, da se pri vseh izzivih z avtomobilom obračajo na isto mesto. Všeč jim je, ko lahko poleg nakupa avto pod isto streho tudi registrirajo, kasneje opravijo tehnični pregled, pregled skladnosti, avto servisirajo in redno perejo, rešujejo škodne primere ter se k nam vračajo z vsemi družinskimi člani in različnimi vrstami vozil. Na ta način tudi v Avtoline vzpostavljamo dodatno zaupanje in gradimo dolgotrajne odnose.
Direktor Avtoline Slavko Hotko
Na 15 lokacijah po Sloveniji vozniki operejo avtomobile v samopostrežni avtopralnici. Zakaj je pranje na ta način tako popularno?
Ljudje imamo radi enostavne rešitve, še posebej tiste, pri katerih prihranimo svoj čas in denar. Vsi radi vozimo v urejenem avtu, a ga hkrati želimo oprati hitro in enostavno. V samopostrežni avtopralnici so na voljo različne možnosti, s katerimi voznik kvalitetno očisti avto, pranje pa prilagodi svojim potrebam.
Če se ob jubileju ozrete naprej, kako boste v Avtoline v prihodnje razvijali kakovost skrbi za avtomobile?
V prihodnjih letih nas čaka še drzen korak, saj bomo preselili prodajo novih vozil, servis, škodni center in upravo v Žadovinek. S tem bomo tudi dobesedno na enem mestu voznikom ponudili vse, kar potrebujejo za udobno in varno vožnjo in jim skrb za avtomobile še olajšali.