Kako uspešno prodajati na Amazonu?
Prodaja na Amazonu je za slovenska podjetja na voljo od leta 2020. Čeprav se sliši super, pa je na platformi več milijonov izdelkov, v poplavi katerih ne morete ravno računati, da bo vaš opažen.
Prodaja preko Amazona s pomočjo oglaševanja
Podobno kot na Googlu in Facebooku tudi Amazon deluje s pomočjo lastne platforme za oglaševanje Amazon Advertising, ki je najbolj učinkovit način za povečanje prodaje in doseganje novih strank. Za uporabo platforme je potrebna
registracija Amazon računa, priporočljiva pa je tudi prodaja izdelkov preko programa
Amazon FBA Slovenija, storitve, ki prodajalcem omogoča, da svoje izdelke skadiščijo in odpošiljajo iz Amazonovih centrov. Za pomoč pri prodaji preko Amazona se lahko obrnete na
amazoniac.agency.
Sponsored Products oglasi
Prodaja na Amazonu se velikokrat dogaja z uporabo Sponsored Products oglasov, ki delujejo s ciljanjem na prave ključne besede. To so besede in besedne zveze, ki jih kupci uporabljajo pri iskanju izdelkov na platformi, z izbiro pravih pa se bodo vaši oglasi prikazovali ljudem, ki iščejo izdelke, podobne vašim. Ključne besede lahko določite s pomočjo orodij, mogoče pa je uporabiti tudi negativne ključne besede, s čimer se izognete prikazovanju oglasov strankam, ki jih vaš izdelek ne zanima.
Dynamic Bids funkcija
Dynamic Bids je funkcija v Amazon Advertising platformi, ki omogoča avtomatsko prilagajanje cene na klik v realnem času glede na to, kako uspešni so vaši oglasi. To pomeni, da lahko ponudite višje cene za ključne besede, ki so uspešne in nižje za tiste, ki niso tako uspešne. Dynamic Bids vam lahko pomagajo povečati uspešnost vaših oglaševalskih kampanj, pomaga povečati prodajo in izboljšati donosnost vložka v oglaševanje.
Avtomatsko targetiranje
Automatic Targeting je funkcija, ki omogoča samodejno prikazovanje oglasov strankam, za katere je najverjetneje, da jih bo zanimal vaš izdelek. Ta funkcija uporablja algoritme strojnega učenja za analizo podatkov o vedenju in interesih strank, da ugotovi, katere stranke bodo najverjetneje zainteresirane za vaš izdelek. S to funkcijo boste dosegli prave stranke, povečali možnost, da bodo obiskovalci kliknili na vaš oglas in navsezadnje, kupili izdelek.
Sponsored Brands
Sponsored Brands je vrsta oglaševanja, ki omogoča prikaz logotipa podjetja ali znamke, izdelkov in ocen strank v vidnem oglasnem prostoru na vrhu strani iskanja. Največkrat se uporablja za povečanje prepoznavnosti in za privabljanje prometa v vašo Amazon trgovino. Za doseganje največje učinkovitosti je pomembno, da izberete prave ključne besede in kategorije izdelkov, prav tako je pomembna vizualna komponenta vaše znamke. Drug pomemben dejavnik je umestitev vaših oglasov oz. lokaciji, kje na strani z rezultati iskanja se bodo vaši oglasi prikazali.
Amazon DSP
Prodaja na Amazonu poteka tudi s pomočjo DSP orodja, ki vam omogoča, da dosežete potencialne stranke tudi izven platforme. Deluje prek prikaznih in video oglasov na drugih spletnih mestih in aplikacijah. Je odličen način za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke in privabljanje kupcev v vašo Amazon trgovino. Poleg targetiranja strank na podlagi njihovih interesov in vedenja vam ta način oglaševanja omogoča tudi ponovno targetiranje obiskovalcev, ki so že bili v interakciji z vašo blagovno znamko na Amazonu. Preberite,
kako prodajati na Amazonu s pomočjo oglaševanja.
Naročnik: https://amazoniac.agency/