Časopis za pokrajino Posavje
7.11.2024
POSAVSKI OBZORNIK
novi
arhiv

Krovna promocija (zgolj) spletna, interesa kar precej

Objavljeno: Ponedeljek, 20.07.2020    Rubrika: Ne spreglejte Redakcija
DSC_0012

Jumbo plakatov, kot je tale v Krškem, ki vabi h koriščenju turističnih vavčerjev na Kopah, Posavje v drugih regijah (zaenkrat) nima, morda jih bodo v naslednjih mesecih uporabili v okviru projekta Posavje - polno priložnosti – 3P, ki so ga uspešno prijavili na javni razpis STO.

Vlada RS je kot spodbudo za domačo turistično sezono vsaki osebi s stalnim prebivališčem v Republiki Sloveniji na dan 13. marec 2020 namenila turistični bon v višini 200 evrov za polnoletne in 50 evrov za mladoletne osebe. Regionalna razvojna agencija (RRA) Posavje kot skrbnik vodilne destinacije Čatež in Posavje možnost koriščenja teh bonov v Posavju (zaenkrat) promovira spletno, ponudniki pa so večinoma kar zadovoljni s povpraševanjem.

Skrbnik krovne destinacijske znamke (vodilne destinacije Čatež in Posavje) je RRA Posavje, ki promovira turistično ponudbo destinacije preko različnih kanalov in medijev. »Redno ažuriramo in z novimi aktualnimi vsebinami in ponudbo posodabljamo destinacijsko spletno stran www.posavje.com in socialna omrežja. Pri tem redno sodelujemo z lokalnimi skupnostmi in lokalnimi turističnimi organizacijami, ponudniki in drugimi deležniki s področja razvoja in promocije turizma v regiji,« pojasnjuje Nataša Kalin.

V sodelovanju z lokalnimi turističnimi organizacijami so se vključili tudi v vseslovensko kampanjo Moja Slovenija, ki jo je spodbudila in zasnovala Slovenska turistična organizacija, z njo pa prebivalce naše države vabi k oddihu v Sloveniji in delitev njihovih doživetij s ključnikom #mojaslovenija. Kampanja poteka v sodelovanju s turističnim gospodarstvom, destinacijami, produktnimi združenji, ambasadorji in vplivnimi posamezniki. »S kampanjo smo pričeli konec maja in na socialnih omrežjih (Facebook Posavje polno priložnosti in Instagram Posavje polno priložnosti) do sedaj objavili več kot 60 različnih objav, s katerimi promoviramo turistično ponudbo in ponudnike v naši regiji. Promocija poteka tudi po družbenih kanalih lokalnih turističnih organizacij in ponudnikov,« dodaja Kalinova. K sodelovanju pri promociji posavske destinacije so povabili kar nekaj 'turističnih ambasadorjev', odzvali ter posneli zanimive kratke nagovore so denimo Rok Kerin, Bernarda Žarn, Matija Vimpolšek in Jure Tomič.

Ponudniki kar zadovoljni

Zlasti večji posavski turistični ponudniki so z dosedanjim potekom turistične sezone dokaj zadovoljni. »Že od začetka uvedbe turističnih bonov beležimo veliko povpraševanja in tudi številne rezervacije gostov iz Slovenije. Veliko zanimanje je za nehotelske namestitve Term Čatež – t. i. Terme Village, kjer gosti rezervirajo lastne apartmajske in mobilne hiške, se odločijo za klasično kampiranje ali za doživljajsko namestitev v plavajočih hiškah Gusarskega zaliva,« nam je pojasnila Nevenka Petan iz Term Čatež. Tudi za hotelske namestitve je veliko povpraševanja in se njihove kapacitete hitro polnijo, pred dnevi so ob že prej odprtih hotelih Čatež in Toplice ponovno odprli še vrata hotela Terme. Petanova ob tem poudarja, da njihov bazenski kompleks zaradi svoje velikosti omogoča varno in brezskrbno preživljanje počitnic ob upoštevanju priporočil NIJZ in WHO, vezanih na aktualno situacijo. »Nenehno skrbno spremljamo aktualne napotke in navodila NIJZ ter jih tudi izvajamo. Pri zajezitvi virusa je ključnega pomena prav higiena, za kar mora seveda poskrbeti tudi vsak posameznik. Informacije za goste smo strnili v dokument ' Varno v Terme Čatež', ki je dosegljiv na naši spletni strani,« dodaja.

Zadovoljiv interes za koriščenje turističnih bonov zaznavajo tudi drugi ponudniki. Petra Močan iz Treh lučk na Sremiču ugotavlja, da jih dosežejo tudi turisti, ki prej niso potovali po Sloveniji, ampak so svoje počitnice preživljali poleti predvsem na Hrvaškem. »Prav tako nekateri gurmani združijo obisk naše restavracije v prijetno bivanje in za to vnovčijo turistične bone,« dodaja. Sabina Repar iz sevniškega Hotela Ajdovec pravi, da zaradi turističnih bonov ugotavljajo večji interes slovenskih potrošnikov, njihove kapacitete pa se hitro polnijo. »Povpraševanje je večje tudi zaradi ponudbe doživetij, ki jih nudimo ob koriščenju nočitve z zajtrkom. Povezali smo se z lokalnimi ponudniki storitev in gradom Sevnica ter tako za naše goste pripravili dvodnevni aktivni gurmanski oddih v mestu prve dame in enodnevni grajski pobeg v dvoje,« pojasnjuje. Tudi v kostanjeviški Gostilni Žolnir so s povpraševanjem, povezanim s turističnimi boni, zadovoljni, saj imajo iz tega naslova že kar nekaj (izvršenih) rezervacij. »Prejšnja leta je bilo več tujih gostov, letos njihov izpad rešujejo domači gostje, ki pa ostajajo krajši čas,« pravi Simona Sevšek. Pripravili so tri pakete, ki vključujejo tudi obisk lokalnih znamenitosti in aktivnosti, a je večji interes le za nočitev z zajtrkom oz. si gostje nato sami organizirajo aktivnosti. Na turističnih kmetijah so izkušnje različne. Milena Tomše s Turistične kmetije pri Martinovih v Globočicah pravi, da se je sezona začela res dobro in da je veliko zanimanja za koriščenje bonov. »Vendar smo zdaj spet v strahu, da se bo vse zaprlo ...,« dodaja. Medtem Neža Celestina s Turistične kmetije Celestina v Marendolu ni tako zadovoljna, saj se jim pozna zlasti spomladanski izpad večjih skupin, poletje pa je pri njih že tako bolj zatišno, saj gredo ljudje na morje in prirejajo domače zabave. »Za turistične bone še ni bilo veliko povpraševanja, a sezona je še dolga,« je kljub temu optimistična.

Izpad tujih gostov letos rešujejo domači gostje, ki pa ostajajo krajši čas.

Tudi ponudniki niso vedno odzivni

Na RRA Posavje so, kot že rečeno, k sodelovanju v promocijski kampanji povabili lokalne turistične organizacije in ponudnike, a si želijo, da bi se slednji še aktivneje vključili in izkoristili kampanjo tudi za promocijo morebitne ponudbe za koriščenje turističnih bonov, pravi Kalinova. Da tudi ponudniki niso vedno najbolj odzivni na tovrstna povabila, priznava Sevškova iz Gostilne Žolnir, razlog je predvsem v tem, da za to enostavno nimajo (dovolj) časa in kadra. Reparjeva iz Hotela Ajdovec pravi, da aktivno sodelujejo v skupni promociji turistične destinacije Posavje aktivno sodelujemo in so z njo zadovoljni, »seveda pa je dodatna podpora v obliki različnih kampanj za turistično manj znane kraje vedno dobrodošla v čim večjem obsegu tudi v bodoče«. V Treh lučkah pri promociji gurmanskih doživetij v Posavju dobro sodelujejo s CPT Krško (visitkrsko.com), pri Celestinovih s KŠTM Sevnica (visit-sevnica.com) in Pri Martinovih s TIC Brežice (discoverbrezice.com), a na koncu nemalokrat ugotavljajo, kot pravi Tomšetova, da obvelja staro pravilo, da se je najbolje zanesti na svoje 'kljuse' …

Posavsko turistično ponudbo na regionalni agenciji zaenkrat promovirajo le preko digitalnih kanalov, v naslednjih mesecih pa bodo v okviru projekta Posavje polno priložnosti – 3P, ki so ga uspešno prijavili na javni razpis Slovenske turistične organizacije za sofinanciranje aktivnosti promocije turistične ponudbe vodilnih turističnih destinacij v Sloveniji v letu 2020, destinacijo Čatež in Posavje promovirali tudi v drugih medijih (tiskani in digitalni mediji, zunanje oglaševanje, tiskovina).

Peter Pavlovič

Prispevek je objavljen v zadnji številki Posavskega obzornika.

#povezujemoposavje
« Nazaj na seznam
»

najbolj brani članki

07.11.2024 | Ne spreglejte

Salon Genial v Brestanici