Lisca navdušila z modno revijo in predstavitvijo kolekcije pomlad–poletje 2026

Tekstilno podjetje Lisca je slovesno obeležilo 70 let obstoja.
Podjetje
Lisca je sinoči
v prostorih Gospodarskega razstavišča v Ljubljani navdušilo z edinstveno modno revijo in premierno predstavizvijo kolekcije pomlad–poletje 2026. Dogodek je bil poklon umetnosti, ustvarjalnosti, mojstrskemu krojenju ter sodobni Lisca ženski, ki išče eleganco, udobje in samozavest z izbranimi modnimi kosi perila in oblačil.
VEČER ŽENSKOSTI IN KREATIVNOSTI V REŽIJI LISCE

Podjetje, ki se je razvilo iz majhne sevniške šiviljske delavnice, je v lasti družine Južna
Gospodarsko razstavišče v Ljubljani je včeraj gostilo več kot 700 izbranih gostov, ki so se pridružili praznovanju 70-letnice. Modno revijo je Lisca začinila z umetniškim nastopom znanih glasbenikov in plesalcev. Ob zvokih izvirne glasbe so se na odru izmenjevali modni izhodi, s katerimi je Lisca predstavila svoje izdelke v različnih zgodbah: od izbranih zgodovinskih kosov do sodobne kolekcije v nežnih barvah bele in marelice, ki so se stopnjevale preko roza do magente in senzualne črne ter z modnimi dodatki, ki so poudarili dramaturški lok zgodbe.

Direktor Lisce Sevnica Luka Južna, igralka Ula Furlan in izvršna direktorica Helena Zidarič Kožar
Maja Ratajc, kreativna direktorica znamke Lisca, je z naslednjimi besedami opisala modno revijo: »To je zgodba o samozavestni moderni ženski, ki živi svoje življenje. Enkrat je malce bolj sproščena, drugič razigrana, tretjič samosvoja in odločna, kdaj pa tudi dramatična in čutna ... Vedno pa je resnična, avtentična, ženstvena.
Lisca je znamka, ki želi s svojimi kolekcijami opolnomočiti ženske. S popolnim prileganjem perila poskrbi za udobje ne glede na postavo. S kvalitetnimi materiali poskrbi za dolgoživost perila. Inovativen dizajn združuje modo in uporabnost, da je ženskam udobno, se počutijo svobodno in lahko živijo svoje življenje na polno. Naše vrednote presegajo modo in govorijo o življenjskem slogu, zato slogan
Living my life«.
DEFILE »I AM LISCA, LIVING MY LIFE«

Modno revijo so popestrili tudi ...
Osrednji del dogodka je bil defile nove kolekcije pomlad–poletje 2026. Prihajajoča kolekcija združuje stil, udobje in igrivost, kar ustvarja sodoben in samozavesten videz za vse priložnosti. Navdihujejo jo igrivi trenutki, romantični pobegi in spontane avanture, ki opredeljujejo sodobno življenje ženske, ki živi polno, svobodno, dinamično in uživa vsak trenutek.
Lisca je z znanimi osebnostmi, ki so se poleg manekenk sprehodile v novih kreacijah, vsem ženskam sporočila, da smo vse lahko Lisca, tako kot
Iris, Ula, Nina, Tijana, Vanja, Olja, Hana, in sicer s sloganom
I am Lisca, Living my Life.
Kolekcija pomlad – poletje 26 izraža samozavest, ženstvenost ter združuje udobje, stil in vsestranskost – od elegantnega perila in lounge oblačil do raznolike ponudbe kopalk in prefinjenih »resort« kosov, zasnovanih za vsak trenutek življenja, doma, na potovanjih ali ob posebnih priložnostih.
SAMOZAVEST, KI JO NOSIŠ

... glasbeni nastopi.
Direktor podjetja Lisca,
Luka Južna, je ob jubileju poudaril: »Obstaja posebna samozavest, ki prihaja iz občutka, da nosiš nekaj izjemnega – tista tiha moč, ki je ne vidi nihče, čuti pa vsak. To je bistvo življenja, ki ga živiš po svojih pravilih, s svojo močjo, zato ustvarjamo perilo za vsak del ženskega življenja: za jutra, ko nihče ne gleda, za večere, ko gledajo vsi, za samozavest, ki se začne od znotraj, za resnično moč v njenem življenju.
Lisca je obljuba svobode, kakovosti, lepote, uspeha – in mi jo uresničujemo.« Južna se je zahvalil poslovnim partnerjem, zaposlenim ter vsem, ki so vtkali svoje delo v preteklo dediščino in novo vizijo znamke Lisca.
70 LET USTVARJALNOSTI, KAKOVOSTI IN BREZČASNE ELEGANCE LISCA
Podjetje Lisca je bilo ustanovljeno leta 1955 v Sevnici in danes velja za eno vodilnih blagovnih znamk ženskega perila in kopalk. Z inovativnim dizajnom, popolnim prileganjem in brezčasno ženstvenostjo Lisca združuje tradicijo z modernostjo ter ustvarja kolekcije perila, kopalk, spalnega in lounge programa, ki izražajo samozavest in prefinjen slog. Danes je Lisca
prisotna v 40 državah sveta in zaposluje več kot 700 ljudi (Skupina Lisca), od tega 160 v matičnem podjetju v Sevnici.
Ob 70. obletnici je znamka predstavila tudi
prenovljeno vizualno podobo ter posodobljen logotip z motivom lisičke, ki predstavlja preplet tradicije in sodobnosti. Lisička simbolizira inteligenco, prilagodljivost in eleganco – lastnosti, ki so zaznamovale Liscino zgodbo že od prvih dni.
Vir: Lisca Sevnica