Časopis za pokrajino Posavje
6.06.2020
POSAVSKI OBZORNIK
novi
arhiv

Njihovo delo je usmerjeno v dobrobit ljudi in skupnosti

Objavljeno: Ponedeljek, 06.04.2020    Rubrika: NOVICE Redakcija
ZD Sevnica, koronavirus (10)

Vodja NMP v ZD Sevnica Jurica Ferenčina z direktorico Vladimiro Tomšič in njeno pomočnico za zdravstveno nego Violeto Bahat Kmetič (foto: arhiv PO)

Delovni dan v Zdravstvenem domu Sevnica je za našo medijsko hišo opisal Jurica Ferenčina, dr. med, spec. druž. med. in vodja Nujne medicinske pomoči, ki je pogosto v službi več kot 24 ur.

Vsak dan ob prihodu v zdravstveni dom vsi zaposleni začnejo dan z obveznim »triažnim preverjanjem« na vhodu v stavbo, ker je pomembno, da prihajajo v službo zdravi. »Varnost je na prvem mestu,« pojasni zdravnik in nadaljuje, da nato sledi sestanek zaposlenih, kjer obravnavajo primere ter dogodke preteklega dneva. »To je tudi priložnost, da se v teh parih minutkah vidimo in slišimo, kar je pomembno za ohranjanje odlične atmosfere, ki jo imamo v naši organizaciji. Med samim delom se bolj malo srečujemo, saj je vsak vpet v svoje delovišče, razmišljanja, obravnave, se pa zato bolj pogosto slišimo, tako da se baterija na mobitelu do 13. ure izprazni, ker je pomembno ohranjati komunikacijo in koordinacijo med posameznimi delovišči ter enotami,« opisuje potek delovnega dne, ki je vsem tistim, ki poiščejo zdravniško pomoč, nevidno.

MANJ ZDRAVNIŠKIH PREGLEDOV, VEČ PREGLEDOV NA SUM KORONAVIRUSA

V ZD Sevnica so delo organizirali na način, ki maksimalno zmanjšuje izpostavljenost morebitnim okužbam in opazen je upad števila bolnikov, a povečuje se število obravnav znotraj Covid točke. »Zadnji dan v marcu smo v NMP in Covid točki obravnavali skupno 80 bolnikov, od tega 10 otrok,« ponazori s številkami in nadaljuje, da je v ambulantah družinske medicine bistveno več telefonskih stikov, na dan jih opravijo okoli 200 in zaradi tega so telefonske linije res preobremenjene. »Ponovno apeliramo na bolnike, da se na svoje zdravnike, če je le možno, obrnejo po elektronski pošti, če pa kličejo, naj imajo pripravljen seznam, kaj potrebujejo. V nasprotnem se pogovori po nepotrebnem zavlečejo na 15 do 20 minut, kar drugim onemogoča dostop do storitev,« izpostavi Ferenčina in doda, da je ZD Sevnica v vsakodnevnem kontaktu z vsemi tremi socialnovarstvenimi zavodi, s katerimi so izdelali protokole preprečevanja pojava okužbe in tudi ukrepanja v primeru pojava, tako da so domovi starostnikov varni, a obenem tudi pripravljeni na najhujše. »Skrb za najranljivejšo populacijo, otroke in starostnike je naša prioriteta,« pojasnjuje in nadaljuje, da je družinsko življenje zaposlenih v zdravstvenih domovih zapostavljeno, saj se zdravstveno osebje z veliko odgovornosti posveča ljudem, ki nujno potrebujejo zdravniško ali katero drugo pomoč. »Hoja v hribe, kolesarjenje in stale oblike sproščanja, druženja ter vsega ostalega bodo morale počakati, trenutno je naše delo usmerjeno v dobrobit ljudi in skupnosti. Ko gledam energijo svojih sodelavcev, sem prepričan, da nam bo uspelo premagati vse težave, s katerimi se soočamo,« zaključi sogovornik, ki je v lanskem letu prejel priznanje za najboljšega družinskega zdravnika, ko je bil še zaposlen v ZD Ljutomer.

S. R.
« Nazaj na seznam
»

ne spreglejte