Časopis za pokrajino Posavje
10.12.2019
POSAVSKI OBZORNIK
novi
arhiv

Vrhunski dosežek dolenjske ekipe Pesakrompir

Objavljeno: Sreda, 27.11.2019    Rubrika: Ostali športi Sporočilo
DSC01781

Člani zmagovalne ekipe Pesakrompir, desno vodja ekipe Iztok Franko

Na hrvaškem Grobniku je minulo soboto, 23. novembra 2019, potekala prva izmed treh načrtovanih štiriurnih dirk zimskega Twingo pokala. Vse dirke se bodo odvile na hrvaškem Grobniku, saj cerkljanski Gaj trenutno ne obratuje. Dirke se je udeležila tudi dolenjska ekipa Pesakrompir Racing Program, ki jo vodi Iztok Franko, ki prihaja s Črešnjic pri Cerkljah ob Krki, in zasedla odlično prvo mesto.

Kar 15 izjemno izenačenih, trdoživih in zanesljivih dirkalnih Renault Twingov je prispelo na Grobnik. Na sporedu so bili po 1 ura treninga, 1 ura kvalifikacijskih voženj in dolga, štiriurna dirka, ki je z obljubljenim dežjem obetala tudi številne nevšečnosti. Kvalifikacijski časi so pokazali, kar je bilo znano že s poletnih sprint dirk – da bosta mlada dirkača Mark Škulj (Preša Cerklje) in Nik Štefančič (Planet Team), ki sta iz kartinga prestopila v Twingo pokal, ponovno narekovala tempo. Tretje startno mesto si je zagotovila ekipa Pesakrompir Racing Program. Poleg dveh dolenjskih voznikov, Luke Gregoriča in Davida Stuška je za volan dirkalnega Twinga Pesakrompir sedel še aktualni prvak mednarodnega ESET pokala, Vrhničan Tomaž Trček.

Start dirke je postregel s hitrim posredovanjem varnostnega avtomobila. Slednji je na progo tekom dirke še kar nekajkrat zapeljal. A že v sredini dirke je postalo jasno, da ima odlično izhodišče za zmago ekipa Pesakrompir Racing Program. Zanimivost ekipe je, da je februarja 2018 na prvi slovenski spletni platformi za nagradno množično financiranje Adrifund sestavila dirkalnik pod vodstvom Iztoka Franka. Preko Adrifunda je vsakdo dobil možnost, da si vnaprej, po ugodnejši ceni zagotovi preizkus dirkalnega Twinga, v kolikor se zbere zastavljeni znesek. Omenjeni projekt je dosegel prek 150.000 ljudi po slovenskih medijih ter družbenih omrežjih in še vedno velja za enega najuspešneje izpeljanih na omenjenem portalu.

Dirka je večinoma potekala na mokri stezi. V nepredvidljivih razmerah je kar nekaj voznikov zletelo s proge. Pri vrhu je šlo vse zelo na tesno in zaradi nekaterih slabših taktičnih odločitev favoriziranih moštev so ob karirasti zastavi v cilj kot prvi prispeli v ekipi Pesakrompir (Trček, Stušek, Gregorič), kot drugi ekipa Robida (Robida, Robida, Bužga) ter kot tretji ekipa Bovi/Teca (Gruenfeld, Glazer, Marinšek).

Po dirki najizkušenejši voznik ekipe Pesakrompir, Tomaž Trček, ni skrival zadovoljstva: "Zmage nismo pričakovali, ampak na koncu po vožnji brez napak, super pripravljenem avtomobilu in odlični taktiki stopili na najvišjo stopničko. Po lanskoletni nesreči se nam je končno vse poklopilo. Hvala celotni ekipi."

David Stušek, ki je odpeljal šele svojo drugo 4-urno dirko, je dejal: "Tempo smo stopnjevali od prostih treningov naprej, na dirki pa smo imeli visok, predvsem pa konstanten tempo. Obvladali smo vse kritične situacije dirke, od odličnega starta do 'undercuta', ki nas je popeljal v vodstvo, ter tudi nekaj ključnih prehitevanj, ko je stezo ponovno namočil dež. Na koncu je sledila rutinirana vožnja do ciljne zastavice. Za nami je vztrajnostna dirka v pravem pomenu besede, saj smo morali pokazati hitrost in konstantnost v spremenljivih pogojih."

Luka Gregorič, tretji voznik ekipe, je sploh prvič vozil na Grobniku: "Če bi mi zjutraj kdo rekel, da bomo zmagali, bi se mu samo nasmehnil. Vesel sem, da sem del tega izjemnega dosežka. Našo neizkušenost smo kompenzirali s požrtvovalnostjo in ekipnim duhom. Vsem članom ekipe čestitam za neverjetno predstavo. To je zgodba za vnuke!"

Vodja ekipe, Iztok Franko, ki je z briljantno strategijo dirigiral voznikom vse do zmage, je dodal še eno ključno zadevo, ki bi lahko potek dirke obrnila popolnoma v drugo smer: "Robi kot naš tehnični vodja ekipe je po izjavah voznikov ocenil, da gresta polosovini na Twingu počasi h koncu. Ob rednem postanku voznikov smo se odločili še za hitro menjavo. Kapo dol mehanikom ekipe LEMA Racing in celotni ekipi, saj smo ob menjavi obeh polosovin v boksu prebili zgolj nekaj več časa kot sicer in se na stezo vrnili s še vedno odličnimi možnostmi za zmago."

Prihajajoča februarska dirka naj bi bila izpeljana celo skupaj z makedonskim Twingo pokalom, kar pomeni, da lahko na startu pričakujemo več kot 30 nastopajočih ekip. Škoda le, da bo potencial lokalne skupnosti ponovno zamujen, saj bo mednarodna dirka ponovno potekala na nam oddaljenem Grobniku.

Rezultati kvalifikacij:
  • 1. Preša Cerklje
  • 2. Planet Team
  • 3. Pesakrompir Racing Program
  • 4. AMROP
  • 5. Robida Team
  • 6. Alokes
  • 7. Bovi/Teca
  • 8. Europhone
  • 9. NPN Team
  • 10. CRO Team
  • 11. SLO Team
  • 12. Šeme Team
  • 13. Adria Team
  • 14. Tech Team
  • 15. Pop TV
Rezultati 4-urne dirke:
  • 1. Pesakrompir Racing Program
  • 2. Robida Team
  • 3. Bovi/Teca
  • 4. AMROP
  • 5. Preša Cerklje
  • 6. Planet Team
  • 7. Tech Team
  • 8. Alokes
  • 9. Šeme Team
  • 10. CRO Team
  • 11. SLO Team
  • 12. Pop TV
  • 13. Europhone
  • 14. NPN Team
  • 15. Adria Team – DNF
Tekst in foto: Pesakrompir
« Nazaj na seznam